Slik gjør vi det i år:

Alle foreldrekontakter får kalendere kjørt hjem til dere av administrasjonen, pakket inn i konvolutter med 7 stk. påført navn til hver enkelt aktiv. Da er fordelingen gjort for dere og vi har oversikt over hvem som selger hvilke numre. Dette begynner vi med i kveld og fortsetter til vi er ferdige forhåpentligvis i løpet av tirsdagen.

  1. Foreldrekontakter: Send oppdatert navneliste til Renata. Om du vil ha utskrift av laglister Rubic logger du deg på https://lagetmitt.net/ med samme pålogging som du bruker i APPen Rubic Laget Mitt.
  2. Kalendere legges i konvolutter sammen med engangshansker til bruk for foreldrekontaktene som skal fordele kalenderne videre.
  3. Er det jobbmessige eller andre forhold som tilsier at en annen person enn foreldrekontakt som skal ta i mot på vegne av laget gir dere Renata beskjed.
  4. Hver aktive utøver fra 7 år (2013->) selger 7 kalendere hver, men maks 14 pr. familie. Her må det gis beskjed på forhånd hvem av søsken som skal ha/ikke ha.
  5. Salgsperiode er frem til 30. november.
  6. Unngå kontanter, alle lag og grupper skal nå ha Vipps knyttet til sin lagskonto. Bruk denne!
  7. Spillere/foreldre som ikke ønsker å gå på dører til folk for å levere ut årets julekalender kan sende SMS med bilde av kalenderen til kjøperen. Det kan da være lurt å skrive navn på originalen du tar vare på.
  8. Trekning skjer daglig 1-24 desember.
  9. Lagene sender samlet oppgjør til Vind ILs konto 2050.30.29570 og merker innbetalingen med lag-/gruppenavn. Frist 5.12.2020.

Spørsmål tas med Renata på post@vindil.no / 486 56 262

Lykke til med årets julekalendersalg 🙂

Ketil

 

 

Årets beste og mest lettsolgte julekalender er like rundt hjørnet

Alle lag og grupper må senest mandag 26 oktober levere navneliste til Renata Bolek på post@vindil.no med de endringer dere har.

Er det ikke endringer sender dere e-post med alt Rubic er ok for f.eks. Fotball J-2012.

Lag som ikke gir beskjed innen fristen får utlevert antall iht. Rubic.

  • Om du vil ha utskrift av laglister Rubic logger du deg på https://lagetmitt.net/ med samme pålogging som du bruker i APPen Rubic Laget Mitt.
  • Lista kan du eksportere til Excel eller PDF, spør Renata om du trenger hjelp.
  • Alle aktive utøvere i Vind IL får 7 kalendere hver. Familier med flere enn 2 aktive skal maks ha 14 kalendere.
  • Dette må markeres på lister eller gis beskjed om til Renata.

Utlevering av kalendere skjer fra tirsdag 27. oktober.
Salgsperiode frem til 30. november.

Innbetaling skjer samlet fra lagene til 2050.30.29570

Trekning skjer 1-24 desember på www.vindil.no

Copy link
Powered by Social Snap