Årets julekalender er klare til utdeling vi vil fordele disse på lag og grupper iht. antall aktive som er registrert i Rubic.
Foreldrekontakter får også denne informasjonen på e-post 27.10:
Som tidligere år deles de ut samlet og innbetaling skjer samlet til Vind ILs konto. Sammen med kalenderne følger det med informasjon om hvordan dette gjøres. Familier med mer enn 2 medlemmer skal maks selge for 2 stk.
Slik gjør vi det i år:
Foreldrekontakter: Alle lag/grupper får utdelt kalendere iht. antall aktive registrert i Rubic, som alltid skal være oppdatert.
Kalendere legges i konvolutter pr. lag/gruppe og hentes av foreldrekontaktene på Vindhytta innenfor disse tidene:
-
- Torsdag 28.10: 15.00-19.00
- Mandag 1.11: 15.00-19.00
Forhindret?: ta kontakt, se nederst.
Fordeling:
- Hver aktiv utøver i Vind IL fra 7 år (2014 og eldre) selger 7 kalendere hver, men maks 14 pr. familie.
- Er det familier som har fått mer enn 14 er det lov å selge dem, eventuelt levere tilbake.
- OBS! Ingen retur av kalendere! (utover pkt. 2)
- Salgsperiode er frem til 30. november.
- Unngå kontanter, alle lag og grupper har Vipps knyttet til sin lagskonto. Bruk denne!
- Lagene sender samlet oppgjør til Vind ILs konto 2050.30.29570 / Vipps 87526 og merker innbetalingen med lag-/gruppenavn.
Frist for oppgjør er 5.12.2021.
Trekning skjer daglig 1-24 desember, publiseres fortløpende på www.vindil.no
Spørsmål om kalendere, betaling osv. tas med Renata på post@vindil.no / 486 56 262
Lykke til med årets julekalendersa
lg 🙂
Ketil
Siste kommentarer